Muzeum Górnośląskie w Bytomiu przyjmie do pracy osobę na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych – asystenta dyrektora Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu.

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu przyjmie do pracy osobę na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych – asystenta dyrektora Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu.

Data ogłoszenia 2023-11-07
Numer ogłoszenia 03
Typ stanowiska stanowiska administracyjne
Status ogłoszenia aktualne
Termin składania (data) 2023-12-01
Termin składania (data i godzina) 2023-12-01 16:00

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu przyjmie do pracy osobę na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych – asystenta dyrektora Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office,
  • umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
  • wysokie zdolności komunikacyjne, sumienność i odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność.

Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa sekretariatu – rejestracja korespondencji oraz faktur, obsługa poczty elektronicznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania sekretariatu,
  • obsługa centrali telefonicznej,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • archiwizacja dokumentów
  • samodzielne, rzetelne i terminowe realizowanie bieżących zadań zleconych przez Dyrekcję,
  • obsługa spotkań Dyrekcji,
  • dbanie o dobry wizerunek Muzeum,
  • bieżące wsparcie działań Dyrekcji oraz pracowników Muzeum,
  • opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym,
  • przygotowywanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych,
  • przygotowywanie umów i aneksów pomiędzy Muzeum a podmiotami zewnętrznymi,
  • opracowywanie sprawozdań miesięcznych i rocznych,
  • prowadzenie rejestru umów.

Oferujemy:

  • ciekawą i satysfakcjonującą pracę w największym muzeum na Górnym Śląsku
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie:

  • listu motywacyjnego,
  • CV wraz z danymi kontaktowymi,
  • oświadczenia RODO ( w załączeniu)

osobiście (Dział Kadr) lub pocztą (z dopiskiem „Kadry”) w terminie do 01.12.2023 roku (decyduje data wpływu).

Miejsce pracy: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom.

Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wybranymi kandydatami spośród przekazanych zgłoszeń.

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Muzeum Górnośląskiego.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Muzeum Górnośląskiego inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

  • Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom
  • e-mail: iod@muzeum.bytom.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu będzie przetwarzało Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, oraz
  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  3. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum Górnośląskie w Bytomiu proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum Górnośląskie w Bytomiu przez okres najbliższych 12 miesięcy.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

’ Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum Górnośląskie w Bytomiu przez okres najbliższych 12 miesięcy.

’ Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru

………………………………………………

Podpis kandydata do pracy

 

________________________________________

1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);

2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu

pl. Jana III Sobieskiego 2
41-902 Bytom
tel.: +48 (32) 281 82 94 w. 111
fax: +48 (32) 281 82 94 w. 120

e-mail: sekretariat@muzeum.bytom.pl

Konto bankowe:
ING Bank Śląski
Numer: 92 1050 1230 1000 0002 0000 1857

NIP: 6260004392
REGON: 000278451

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Logo głównego BIP.

Licznik odwiedzin

Odwiedzana: 118

Powrót na początek strony